Mainosvaihtoehdot - Finnkino

Mainosvaihtoehdot

Elokuvamainonta

Valkokangasmainonta

Elokuvateatterin valkokangasmainonta on vaikuttavin tapa esittää liikkuvaa kuvaa! Tutkimusten mukaan elokuvamainonta parantaa mainostajan laatu- ja tyylimielikuvaa ja korostaa korkealuokkaisuutta. Kuluttaja, joka on nähnyt elokuvamainontaa, kokee muunkin mainonnan positiivisempana. Elokuvamainonnalla on tutkimusten mukaan voimakas vaikutus ostopreferenssiin.

Mainonta on digitaalista ja lähdeaineistoksi käy esimerkiksi televisiospotti, erillistä jälkituotantokustannusta ei ole. Annamme kaikille yli 150.000 kontaktin kampanjoillemme 100% kontaktitakuun.

HInnasto  Kampanjalaskuri  Kohderyhmät

Digitaalinen aulamedia

Finnkinon teattereiden aulojen digitaalisilla pinnoilla tavoittaa teattereissa vierailijat tehokkaasti. Aulan digitaalisia pintoja on sijoitettu Finnkinon 16 teatterin auloihin, julkisivuihin ja kauppakeskuksissa myös käytäville. Voit valita kampanaasi vain yhden teatterin tai hyödyntää valtakunnallisen verkostomme.

Digitaalisia pintoja on noin 220 kappaletta. Mainostajalle suosittelemme vaaka- ja pystyformaattien yhdistelmää sillä vilkkaimmilla paikoilla käytämme pysty-formaattia ja tiloissa, joissa viivytään kauemmin käytämme vaaka-formaattia.

 

HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Interaktiiviset digitaaliset kampanjat

 

Finnkinon jokaiseen teatteriin on asennettu uudenlaisia digiskreenejä, jotka mahdollistavat uudenlaisen pelattavan mainonnan! Laitteissa on valmiina FullHD näyttö, Multitouch paneeli, Kinect tunnistin ja mittari sekä nettiyhteys.

Lue Lisää

Leffapeli

Finnkinon Leffapeli tekee elokuvan odottamisesta hauskempaa ja tarjoaa mainostajalle monipuolisen tavan saada kuluttaja viettämään aikaa brändin parissa. Leffapeliä pelataan ennen jokaista elokuvanäytöstä, kaikissa Finnkinon teattereissa ja peli on aina asiakkaalle räätälöity!

Lue lisää

Promootiot

Promootioilla tavoitat trendikkäät mielipidejohtajat ja saat aikaan kokeilua juuri oikeassa kohderyhmässä. Elokuvateattereissa ollaan hyvällä tuulella viihtymässä. Leffakäynti on elämys, jota promootio vahvistaa.

Vuokraamme promootiopaikkoja tai tarvittaessa autamme promootion toteuttamisessa alusta loppuun.

Tarkemmat tiedot promootiopaikoista saat mediamyynnin yhteyshenkilöiltäsi.

 

HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Tuotejakelu

Tuotejakelu tarjoaa ainutlaatuisen mediamahdollisuuden, jossa kuluttajalla on tuote kädessään nähdessään mainoksen valkokankaalla. Tuotejakelulla on tallöin tutkimustemme mukaan todella voimakas vaikutus kampanjan kokonaisvaikuttavuuteen.

Tuotejakelu voidaan toteuttaa jakamalla myös Goodiebag tai tuote istuimille, jolloin  kokonaisuus hoituu vaivattomasti. Tällöin riittää kun mainostaja toimittaa tuotteet Finnkinon keskusvarastolle. Ota yhteys mediamyynnin yhteyshenkilöösi niin suunnitellaan kokonaisuus yhdessä.

 

Hinnasto  Kampanjalaskuri

Online ja Mobiili

Sivuillamme vierailee kuukausittain noin 1,5 miljoonaa kävijää. Netti on oleellinen osa elokuvaelämystä ja tarjoaa oivallisen lisän elokuvakampanjaan. Noin 65% elokuvissakävijöistä asioi verkossa ennen elokuvissakäyntiään - joko varaten liput, tutustuen tai ostaen ne.

Perinteisten online mainospaikkojen lisäksi voimme esimerkiksi toteuttaa sivulle kilpailun tai hyödyntää Finnkinon sosiaalisen median kanavia tai mobiilia osana elokuvakampanjaa. Perinteisten mainospaikkojen myynnistä vastaa Pop Media.

POP MEDIA    HINNASTO  KAMPANJALASKURI

Huomioarvotutkimus

Tarjoamme yhteistyössä Digitalistin kanssa kampanjamittausta, jolla selviää miten kampanja otettiin vastaan elokuvayleisön keskuudessa. Tutkimustulokset ovat kattavat kertoen huomioarvon, mainonnan ymmärtämisen, mainostajan tunnistamisen ja kuluttajan aktivoitumisen.

Kampanjatutkimuksen hinta on 800 euroa. Myös promootio osana valkokangaskampanjaa voidaan tutkia. Tällöin kokonaishinta on 950 euroa.

Sitten vain ostoksille!

 

Kampanjalaskuriin