Finnkinon Leffapeli on leffamainonnan supertuote!
Kuluttajat kokevat elokuvateatterissa tapahtuvan mainonnan osaksi elokuvaelämystä ja mainoksia tullaan katsomaan hyvissä ajoin ennen niiden alkamista.
Leffapeliä pelataan Finnkinon teattereissa ennen jokaista elokuvanäytöstä. Pelaaminen valkokankaalla on ainutlaatuinen kokemus!
Mainostajalle leffapeli on mahdollisuus jäädä kuluttajien mieliin ainutlaatuisella tavalla. Yksi leffapelijakso on aina neljä viikkoa - tuona aikana Finnkinon teattereissa käy keskimäärin noin 450 000 kävijää.
Leffapelistä
Leffapeli on ajasta toiseen suosittu sovellus! Tammikuussa 2023 peliä pelasi yli 50 000 pelaajaa.
- Yli miljoona kirjautunutta käyttäjää (marraskuu 2023)
- Noin 30 000 - 40 000 pelaajaa kuukausittain
- 5 000 palkintoa lunastetaan kuukausittain
Ennennäkemätön konversio
Leffapeliä pelaa keskimäärin 9% yleisöstä, ja parhaillaan konversio on yltänyt jopa 10%:n - Numeroina tämä tarkoittaa sitä, että yksittäistä peliä pelaa kuukauden aikana noin 30.000 - 40.000 pelaajaa!
Konversion lisäksi huikeat huomioarvot!
Leffapelien muistaminen ja vaikutus tutkitaan kysymällä vähintään 200:lta elokuvissa kävijältä kokemuksia. Finnkino on tutkinut useita satoja mainoskampanjoita ja verrattuna ikimuistoisiin kampanjoihin, Leffapeli on ollut omaa luokkaansa! Leffapeli dominoi spontaanin muistamisen tilastoja, ostokiinnostusta ja harkintaa ja on ylivoimainen tapa jäädä leffakävijöiden mieleen.
“The conversion rate from the CinemaGame is unique and most importantly leads generated from
the platform have a high order value and is therefore a great contribution to our business”
Daniel Meisling Nielsen
Commercial Sponsorship & Partnership Manager
Boozt.com
Leffapelijakson hintaan kuuluu brändätyn pelin ja oheismateriaalien tuotanto
Pakettiin sisältyvät elementit:
- 10 minuuttinen pelijakso ennen jokaista näytöstä
- Tarkan raportin, kampanjamittauksen ja Leffapeli logon käyttöoikeuden omassa mainonnassa
Leffapelipaketit
Leffapelin voi kohdistaa joko kaikkiin elokuviin, aikuisten elokuviin tai perhe-elokuviin. Pelin hinta pitää sisällään pelituotannon ja tutkimuksen. Tuotantoon on syytä varata noin neljä viikkoa.
Leffapelipaketit ja bruttohinnat (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):
TOTALLeffapeli - Total (4 viikkoa) |
ADULTSLeffapeli - Adults dominassi (4 viikkoa) |
FAMILYLeffapeli - Family (4 viikkoa) |
51.500,00€ | 40.000,00 € | 25.000,00 € |
Mediatoimistoalennus 15% | ||
43.775,00€ | 34.000,00€ | 21.250,00€ |
Käyttämällä samaa peliä jatkopelin hinta laskee (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):
TOTAL | ADULTS |
FAMILY |
39.500,00€ |
30.000,00€ |
19.000,00€ |
Mediatoimistoalennus 15% |
||
33.575,00€ |
25.500,00€ |
16.150,00€ |
OTA YHTEYTTÄ:
LATAA APPLIKAATIO JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA!
LATAA LEFFAPELI JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA