Leffapeli - Finnkino

  

FINNKINON LEFFAPELI ON LEFFAMAINONNAN SUPERTUOTE!

 

Elokuvissa mainonta on parhaimmillaan huippukiinnostavaa, kohdennettua ja viihdyttävää. Kuluttajat kokevat mainonnan osaksi elokuvaelämystä ja mainoksia tullaan katsomaan hyvissä ajoin ennen niiden alkamista.

Leffapeliä pelataan Finnkinon teattereissa ennen jokaista elokuvanäytöstä. Kumppanille tehtävään peliin voi osallistua kaikki salissa olijat samanaikaisesti ja jokaisessa näytöksessä joku voittaa palkinnon. Pelaaminen valkokankaalla on ainutlaatuinen kokemus! 

Yhteistyökumppanille Leffapeli on mahdollisuus mainostaa uudenlaisella interaktiivisella ja osallistavalla tavalla. 10 minuutin pelattava mainos jää ylivoimaisella tavalla mieliin ja parantaa kumppanin kiinnostavuutta.

Leffapelijaksot varataan kumppaneille neljä viikkoa kerrallaan - jolloin Finnkinon teattereissa käy keskimäärin noin 450.000 elokuvissa kävijää.

 

 

 

OSTA LEFFAPELIJAKSO - PELIN JA OHEISMATERIAALIN TUOTANTO SISÄLTYY KAMPANJAN HINTAAN!

 

490.000 kirjautunutta käyttäjää! (Lokakuu 2019)

Leffapeli on ollut yksi suomen ladatuimmista peliapplikaatioista vuosina 2017-2019 sekä Google Playssa että Appstoressa. Sijoitus on kaikista applikaatioista keikkunut Top 20:n hujakoilla koko vuoden ja parhaimmillaan loma-aikoina, kuten pääsiäisenä, hiihtolomaviikkoina ja joulun pyhinä applikaatio on TOP5:ssa.

  • 490.000 kirjautunutta käyttäjää
  • 30.000 - 40.000 pelaajaa kuukausittain
  • 5.000 palkintoa lunastetaan kuukausittain

 

LEFFAPELI

 

Ennennäkemätön konversio

Leffapeliä pelaa keskimäärin 9% yleisöstä, ja parhaillaan konversio on yltänyt jopa 10%:n - Numeroina tämä tarkoittaa sitä, että yksittäistä peliä pelaa kuukauden aikana noin 30.000 - 40.000 pelaajaa!

 

Konversion lisäksi huikeat huomioarvot!

Leffapelien muistaminen ja vaikutus tutkitaan kysymällä vähintään 200:lta elokuvissa kävijältä kokemuksia. Finnkino on tutkinut useita satoja mainoskampanjoita ja verrattuna ikimuistoisiin kampanjoihin, Leffapeli on ollut omaa luokkaansa! Leffapeli dominoi spontaanin muistamisen tilastoja, ostokiinnostusta ja harkintaa ja on ylivoimainen tapa jäädä leffakävijöiden mieleen.

 

“The conversion rate from the CinemaGame is unique and most importantly leads generated from

the platform have a high order value and is therefore a great contribution to our business”

Daniel Meisling Nielsen

Commercial Sponsorship & Partnership Manager

Boozt.com

 

 

Ainutlaatuinen mediatuote

Pakettiin sisältyvät elementit:

  • 10 minuuttinen pelijakso ennen jokaista näytöstä
  • Tarkan raportin, kampanjamittauksen ja Leffapeli logon käyttöoikeuden omassa mainonnassa

 

 

Leffapelipaketit 

Leffapelin voi kohdistaa joko kaikkiin elokuviin, aikuisten elokuviin tai perhe-elokuviin. Pelin hinta pitää sisällään pelituotannon ja tutkimuksen. Tuotantoon on syytä varata noin neljä viikkoa.

 

Leffapelipaketit ja bruttohinnat (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):

 

PLATINUM

Leffapeli - Total + Mobile game

(4 viikkoa)

GOLD

Leffapeli - Adults dominassi

(4 viikkoa)

*SILVER

Leffapeli - Adults (1 track, 50%

näkyvyys (4 viikkoa))

*BRONZE

Leffapeli - Family

(8 viikkoa)

59.000,00€ 40.000,00 € 26.000,00 € 32.000,00 €
Mediatoimistoalennus 15%
50.000,00€ 34.000,00€ 22.000,00€ 27.200,00€

 *Silver- ja Bronze paketeissa pelivalikko rajattu.

 

Käyttämällä samaa peliä jatkopelin hinta laskee (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):

 PLATINUM GOLD SILVER

BRONZE

47.100,00€

32.000,00€ 20.800,00€

27.000,00€

Mediatoimistoalennus 15%

40.000,00€

27.200,00€ 17.680,00€

22.950,00€

 

LATAA LEFFAPELIN PRESENTAATIO (IN ENGLISH):

 LATAA PRESENTAATIO TÄSTÄ

 

 

 OTA YHTEYTTÄ:

MEDIAMYYNNIN YHTEYSTIEDOT

 

 

LATAA APPLIKAATIO JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA!

LATAA LEFFAPELI JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA

 

 

Pelejä joita olemme tuottaneet: