Leffapeli - Finnkino

  

Finnkinon Leffapeli on leffamainonnan supertuote! 

 

Kuluttajat kokevat elokuvateatterissa tapahtuvan mainonnan osaksi elokuvaelämystä ja mainoksia tullaan katsomaan hyvissä ajoin ennen niiden alkamista.

Leffapeliä pelataan Finnkinon teattereissa ennen jokaista elokuvanäytöstä.  Pelaaminen valkokankaalla on ainutlaatuinen kokemus!

Mainostajalle leffapeli on mahdollisuus jäädä kuluttajien mieliin ainutlaatuisella tavalla. Yksi leffapelijakso on aina neljä viikkoa - tuona aikana Finnkinon teattereissa käy keskimäärin noin 450 000 kävijää.

 

 

Leffapelistä

Leffapeli on ajasta toiseen suosittu sovellus! Tammikuussa 2023 peliä pelasi yli 50 000 pelaajaa. 

  • Yli miljoona kirjautunutta käyttäjää (marraskuu 2023)
  • Noin 30 000 - 40 000 pelaajaa kuukausittain
  • 5 000 palkintoa lunastetaan kuukausittain

 

Ennennäkemätön konversio

Leffapeliä pelaa keskimäärin 9% yleisöstä, ja parhaillaan konversio on yltänyt jopa 10%:n - Numeroina tämä tarkoittaa sitä, että yksittäistä peliä pelaa kuukauden aikana noin 30.000 - 40.000 pelaajaa!

 

Konversion lisäksi huikeat huomioarvot!

Leffapelien muistaminen ja vaikutus tutkitaan kysymällä vähintään 200:lta elokuvissa kävijältä kokemuksia. Finnkino on tutkinut useita satoja mainoskampanjoita ja verrattuna ikimuistoisiin kampanjoihin, Leffapeli on ollut omaa luokkaansa! Leffapeli dominoi spontaanin muistamisen tilastoja, ostokiinnostusta ja harkintaa ja on ylivoimainen tapa jäädä leffakävijöiden mieleen.

 

“The conversion rate from the CinemaGame is unique and most importantly leads generated from

the platform have a high order value and is therefore a great contribution to our business”

Daniel Meisling Nielsen

Commercial Sponsorship & Partnership Manager

Boozt.com

 

Leffapelijakson hintaan kuuluu brändätyn pelin ja oheismateriaalien tuotanto

Pakettiin sisältyvät elementit:

  • 10 minuuttinen pelijakso ennen jokaista näytöstä
  • Tarkan raportin, kampanjamittauksen ja Leffapeli logon käyttöoikeuden omassa mainonnassa

 

 

Leffapelipaketit 

Leffapelin voi kohdistaa joko kaikkiin elokuviin, aikuisten elokuviin tai perhe-elokuviin. Pelin hinta pitää sisällään pelituotannon ja tutkimuksen. Tuotantoon on syytä varata noin neljä viikkoa.

 

Leffapelipaketit ja bruttohinnat (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):

 

TOTAL

Leffapeli - Total   

(4 viikkoa)

ADULTS

Leffapeli - Adults dominassi

(4 viikkoa)

FAMILY

Leffapeli - Family

(4 viikkoa)

51.500,00€ 40.000,00 € 25.000,00 €
Mediatoimistoalennus 15%
43.775,00€ 34.000,00€ 21.250,00€

 

Käyttämällä samaa peliä jatkopelin hinta laskee (Hinnoista myönnetään 12% suoralaskutusalennus tai 15% mediatoimistoalennus):

 TOTAL ADULTS

FAMILY

39.500,00€

30.000,00€

19.000,00€

Mediatoimistoalennus 15%

33.575,00€

25.500,00€

16.150,00€

 

 

 

 OTA YHTEYTTÄ:

MEDIAMYYNNIN YHTEYSTIEDOT

 

 

LATAA APPLIKAATIO JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA!

LATAA LEFFAPELI JA OSALLISTU PELIIN VALKOKANKAALLA

 

 

Pelejä joita olemme tuottaneet: