Finnkino Leffapeli

Tutustu elokuvamainonnan supertuotteeseen!

Leffapeliä pelataan ennen jokaista elokuvanäytöstä Finnkinon elokuvateattereissa. Pelaaminen valkokankaalla on elokuvissakävijöille osa kokemusta ja mainostajalle mahdollisuus jäädä kuluttajien mieliin täysin ainutlaatuisella tavalla. 

Leffapelistä

  • Yli miljoona kirjautunutta käyttäjää (marraskuu 2023)
  • Noin 30 000 - 40 000 pelaajaa joka kuukausi
  • 5 000 palkintoa lunastetaan kuukausittain

Ennennäkemätön konversio

Leffapeliä pelaa keskimäärin 9 % yleisöstä ja parhaimmillaan konversio on yltänyt jopa 10 prosenttiin. Tämä tarkoittaa sitä, että yksittäistä peliä pelaa kuukauden aikana 30 000 - 40 000 pelaajaa!

Huikeat huomioarvot

Leffapelin muistaminen ja vaikutus tutkitaan kysymällä vähintään 200:lta elokuvissakävijältä kokemuksia. Näissä tutkimuksissa on käynyt ilmi, että Leffapeli on täysin omaa luokkaansa! Leffapeli dominoi spontaanin muistamisen tilastoja, ostokiinnostusta ja harkintaa, sekä on ylivoimainen tapa jäädä kuluttajien mieliin. 

Leffapelipaketit

Leffapelijakso on aina kestoltaan 4 viikkoa ja hintaan kuuluu pelin sekä oheismateriaalin tuotanto.

Leffapeli on kohdennettavissa kaikkiin elokuviin, aikuisten elokuviin tai perhe-elokuviin. 

Kaikkien leffapelipakettien hintaan kuuluu pelin tuotanto, sekä kampanjamittaus raportteineen. Mainostaja saa myös oikeuden käyttää Leffapeli-logoa omassa mainonnassaan.

Leffapelin tuotantoon on syytä varata noin neljä viikkoa. 

Case Fazer Leffapeli

Tutustu Fazerin Remix Mini -leffapeliin, tuotantoon ja tuloksiin.

KATSO CASE