Vuoden paras elokuvamainos - Finnkino

mediamyynti, 31.8.2020

Äänestä vuoden parasta elokuvamainosta!

Jaa artikkeli

Vuoden parhaan elokuvamainoksen äänestys on käynnissä!

Elokuvateattereissa esitetyistä mainoksista pääsee taas valitsemaan suosikkiaan Finnkino Median järjestämässä äänestyksessä. Esiraati valitsi katsojaäänestykseen kaikkiaan 15 ansiokasta työtä.

Kuudetta kertaa järjestettävän kilpailun esiraadissa olivat tällä kertaa head of partnerships Marica Thorén Markkinointikollektiivista, chief creative officer Jyrki Poutanen TBWA/Helsingistä, Creative Vanja Drevitski Labilysta, Senior advisor Teemu Suutari OMD:lta, head of marketing and e-commerce Tiina Hovi Finnkinolta sekä viime vuoden voittajaa, Lähitapiolaa, edustava creative Jani Tynnilä N2:sta.

Satojen elokuvamainosten joukosta tuomaristo löysi töiden pääteemoiksi dramaattisen eeppisyyden ja toisaalta terävän oivaltavuuden. Tuomaristo oli yksimielinen siitä, että mainonnan tekijät ottavat esityspaikan vakavasti ja töiden taso pysyy näin ollen korkeana.

”Mainokset ovat oleellinen osa elokuvakokemusta ja mediaverkostomme teattereille erittäin tärkeä tulonlähde, joka korostuu erityisesti nyt poikkeuksellisina aikoina”, kommentoi tuomaristoon kutsuttu Tiina Hovi, Head of marketing and e-commerce Finnkinolta. Mainoselokuva on parhaimmillaan vaikuttava, tunteisiin vetoava elämys joka luo tunnesidettä kuluttajan ja mainostajan välille. ”On tärkeää, että Finnkino nostaa vuosittain hienoimmat työt esiin ja näin osoitamme kunnioituksemme paitsi mainostajia, myös kaikkia alan tekijöitä kohtaan”, Hovi lisää.

Äänestys on käynnissä syyskuun loppuun ja voittaja kruunataan lokakuussa.

Äänestykseen voi tutustua  täällä

 

 

LISÄÄ UUTISIA