Green Week Finnkino B2B:llä ja Medialla 20.-27.11. - Finnkino

19.11.2020

Green Week Finnkino B2B:llä ja Medialla 20.-27.11.

Jaa artikkeli

Marraskuussa on jo tarpeeksi pimeää – mustan perjantain sijaan Finnkino B2B ja Finnkino Media viettää vihreää viikkoa!

Green Week on jatkoa vuonna 2019 viettämällemme Green Friday –kampanjalle, jolloin lahjoitimme kaikista 29.11. vahvistetuista tilauksista 1 % hyväntekeväisyyskumppanillemme MIELI – Suomen Mielenterveysseura ry:lle. Kampanja onnistui yli odotustemme ja tästä innostuneena halusimme tänä vuonna pidentää lahjoitusaikaa kokonaiseen viikkoon.

Tue nuorten mielenterveyden edistämistyötä ostamalla Finnkino B2B:n tai Median tuotteita Green Weekin 20.-27.11. aikana!

Jokaisesta 20.-27.11. vahvistetusta tilauksesta Finnkino B2B ja Finnkino Media lahjoittaa 1 % hyväntekeväisyyskumppanilleen MIELI - Suomen Mielenterveysseura ry:lle. Lahjoitus kohdennetaan nuorten mielenterveyden edistämiseen ja ongelmien ehkäisyyn. Kaikki Finnkino B2B:n ja Median tuotteet, kuten valkokangasmainonta, kokoukset, sekä joulun yritysleffaliput, kuuluvat kampanjaan.

Myös Finnkinon teatterit ovat mukana tekemässä lahjoitusta. Kaikista 20.-27.11. aikana ostetuista sarjalippupaketeista lahjoitetaan 1 € MIELI - Suomen Mielenterveysseura ry:lle.

Osta yritysleffalippuja   Tutustu B2B-tuotteisiin ja -palveluihin

MIELI ry:n perustehtävä on mielenterveyden edistäminen ja ongelmien ehkäisy. Se puolustaa kaikkien yhtäläistä oikeutta hyvään mielenterveyteen, rakentaa osallisuutta ja yhteisöllisyyttä sekä edistää välittämisen kulttuuria ja kannustaa aktiivisuuteen yhteiskunnassa. MIELI ry toimii ihmisoikeuksien ja yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden puolesta Suomessa ja kansainvälisesti. Se tarjoaa apua elämän kriiseissä ja tukee erityisesti heikoimmassa asemassa olevien mielenterveyttä ja hyvinvointia.