007 No time to die mainonta - Finnkino

23.1.2020

007 No Time to Die mainospaikat myydään nyt!

Jaa artikkeli

Uusi Bond-seikkailu saapuu elokuvateattereihin 3. huhtikuuta 2020, valkokangasmainonta on nyt myynnissä!

Bond on monelle harvemminkin leffassa käyvälle koko vuoden tärkein elokuva ja aikaisemmat seikkailut ovat keränneet valtavasti yleisöä. Edellinen 007 Spectre keräsi Suomessa vajaat 700.000 katsojaa.

Kohderyhmäkohtainen ostaminen on rajattu vain Adults-ostotapaan, sillä Bondin osuus kaikesta lipunmyynnistä tulee olemaan huhtikuun ensimmäisillä viikoilla merkittävä. Demografisesti Bondin katsojissa on aavistuksen enemmän miehiä, kuin naisia (52/48) ja toistaiseksi nuoret aktiivisimmin leffassakävijät eivät ole korostuneet katsojissa. 78% Yleisöstä on 25-54 -vuotiaita.

Minimi kampanja-ajan kesto on 3.4. alkaen kolme viikkoa, jolloin kampanjat jatkuvat aina 23.4. saakka. Takaamme Total -ostotavalla valtakunnallisiin kampanjoihin 540.000 katsojaa ja Adults ostotavalla 460.000 katsojaa.

(Lähde: Finnkino rekisteröityneet lipunostajat)

 

Varmista että brändisi on näkyvästi paikallaan kevään laadukkaimman mainoskatkon alkaessa.


Mediamyynnin yhteystiedot