Valkokankaalla on nähty kuluneen vuoden aikana koskettavia, hauskoja sekä yllättäviä tarinoita.

Mainoksia kuluneen vuoden aikana valkokankailla ajettiin yli 800 kappaletta. Esiraadin läpi finaaliin päätyi 17 laadukasta mainoselokuvaa ja taso oli kaiken kaikkiaan erittäin korkea. 

Seuraavaksi viestikapula siirtyykin teille, sillä lopullinen voittaja valitaan yleisöäänestyksellä. Kaikkien äänestäjien kesken arvotaan 10 leffalippua.

 

Vuoden elokuvamainos 2018 kilpailun esiraatiin kuului:

Kalle Tarkiainen, Creative (Finnkino)

Mirka Rikman, Client manager/TV Strategist (Dagmar)

Rasmus Bange, Senior Brand Manager (Fazer)

Antti Rastivo, Creator & Doer (Rastivo.com)

Jenni Kanerva, Copywriter (dynamo&son)



Vuoden parhaan elokuvamainoksen katsojaäänestys on käynnissä 31.8. saakka.

Vattenfall - Fossiilivapaa tulevaisuus

Kaslink - Mä en enää koskaan...

Lääkärikeskus Aava - Jäärähuolto

Lidl - Kesä on kreisi

Valio - Isoisältä opittua

Suomi 100 - Mahdottomasta totta

Aku Ankka - Ankan ja pojan tarina

Finnair - Finnair Holidays

Taloudellinen tiedotustoimisto - Kun koulu loppuu

Nokia 8 - Oikea elämä...

Veikkaus - Turvasuunnitelma

Rolex - Masters of Cinema

Toyota - Start Your Impossible

Oatly - From Oatly With Love Handles

Mynthon - Zipmint

Snellman - Superior Kinkku

Helsingin kaupunki - Käsi

Nyt on sinun vuorosi antaa äänesi suosikillesi!

Äänestyksen voittaja julkistetaan Finnkino Median 5v syntymäpäiväjuhlilla 13.9.2018 Finnkino Maximissa.

Kaikkien äänestäjien kesken arvomme Finnkinon elokuvalippuja - ilmoitamme voittajille henkilökohtaisesti. 

Äänestä

VUODEN 2017 PARAS ELOKUVAMAINOS ON FAZERIN SINISEN "LOVE ALWAYS"

Elokuvissa kävijät valitsivat Finnkinon katsojaäänestyksessä vuoden parhaaksi elokuvamainokseksi Fazerin Sinisen Love Always filmin. Mainoksen on suunnitellut SEK ja tuotannosta vastasi Front Desk yhdessä äänituotantoyhtiö Huminan kanssa. Kampanjan suunnitteli mediatoimisto Dagmar.

 

UUTISEEN